02.12.16

Lühikesed algussõnad

Detsember on käes ja see tähendab ka otseloomulikult meie blogijatekommuun on ette võtnud järjekordse blogmas-väljakutse, mida Maris juba eelnevalt kirjeldas. 
Ma ausalt ei tea, mis meie kõigi mõtetes Blogmas'i elevust tekitab. Me kõik teame riske: ees on ootamas 23 päeva hilisõhtust mõttetööd, pildistamist, jäädvustatud jõuluootust ning kõige tipuks motivaatorina toimivat ettemääratud karistust. Lisaks sellele, peavad päeva mahtuma ka õpingud, minu puhul töö ning muud tegevused.
Viimase kategooria alla läheb minu puhul nüüdsest aga juuste värvimine. Jah, sõbrad, ma olen nüüdsest blond. 



Aga tsiteerides Dumbledore'i Harry Potterist, et see postitus liiga pikaks ei läheks (mainin siinkohal, et see ei pruugi olla täpne) "Tobu, virin, nipet-näpet!" 
Olen katsumuseks valmis ja loodan, et naudite!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar