08.12.16

Aasta Instagramis

Leidsime blogisõprade keskis, et Katsi algatatud idee võtta oma aasta Instagrami piltide kaudu kokku oli väga hea. Nõnda nõustusime ühiselt teda jäljendama. Pange end valmis, järgneb kuhi pilte! 
Tunnen end täna äärmiselt lakoonilisena, seega pikemat juttu ei tee - nagunii on mu blogipesas (vist kõik?) sündmused üksipulgi lahatud. Ja klassikaline tagasivaade aastale (seekord Instagrami-väliselt) tuleb ilmselt samuti. Seega lõpetan siinkohal oma monoloogi ja lasen teid pilte uudistama!

Selle aasta jooksul ma näiteks...
külastasin Lapimaad
ja sõitsin seal koerarakendiga.
Olin nähtamatu.

Kuulasin Hamburgis oma lemmikbändi.

Lendasin spontaanselt Bratislavasse.

Viisin arvuti parandusse ja lugesin raamatuid.

Külastasin Kristit ja Dani Brüsselis.

Võõrustasin perekonda Rostockis.

Sain esimese ülikooliaastaga ühele poole.
Leidsin rabast kolm näkki.
Meisterdasin vennaga match'ivad särgid.

Jõudsin Bergenisse ja ronisin mäe otsa.
Sõin ema saadetud õunu.
Jõudsin ka kaugemate sihtpunktide vallutamiseni.
Käisin külma trotsides ujumas. 
Pidasin maha ühe pudrupeo.

Võõrustasin Anu ja Evelini Bergenis.
Kõndisin ülikoolist koju.
Tähistasin esimest lund väikese matkaga.
Alustasin eksamiperioodi.
Sõitsin taas veidi kaugemale mägedesse.
Seljatasin üliarmsa cabin trip'i (millest olen nüüdseks küll juba liiga palju pajatanud!).
Loodetavasti tekib neid pilte enne aasta lõppu veel juurde - sellest kõigest aga juba homseks postituses, püsige lainel. ;)


2 kommentaari:

  1. Vauu, Maris, sinu ampluaa on ikka väga muljetavaldav! Pluss see pildikvall ja kõik muu kunstiline on ülipriima! Kats is proud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jee, Kats! Olen väga meelitatud, kui sinusugune hingelt vagabund mu ampluaad kiidab!! :)

      Kustuta