06.12.16

Meri, mets või mägi?


Ma valiksin mere.

Miks?
Disclaimer ma pole kokku puutunud tõelistes mägedes tegutsemisega (kui just Munamägi arvesse ei lähe, siis ma olen kindlasti mäeinimene). 
Jaan Tätte ("Selle metsa taga ei ole mets on meri, mu oma väike kodulaht.") stiilis merest kui püha paigast rääkimine on kindlasti midagi, mida mõistan, sest mere ääres jalutamine on üks rahustavamaid tegevusi. Viimase avastasin Jurmalas sõbrannaga jalutamas käies. 
Lisaks meenuvad mulle veel perereisid Saaremaa, Hiiumaa ja Ontika rannikuid avastades ning juba Võrtsjärvel tehtud tiirud jahiga on mul meeles, kuidas nautisin pead paitavat tuult ning kõige selle puhtust. 
+ pean küll tagasihoidlikkusega tunnistama, et ujuma õppisin alles see suvi, kuid see spordiala on võimas!
Ookean on loodetavasti mu uueks sihtkohaks. 
Krista

2 kommentaari:

  1. Unseen ocean breeze tuleb ikka ära näha!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jap, aga paraku see on Outside of Europe hetkel minu jaoks! Ja noh, ookean on Just a Start, pärast seda juba mägesid otsima!!

      Kustuta