10.12.16

Enne kui aasta lõpeb...

Ma ei tea, kuidas teiega, aga mina olen juba mõnda aega üritanud kirja panna lubadusi uueks aastaks. Ja kuigi uus aasta on minu jaoks alati väga elevust tekitav ja põnev ning mingil kombel olen enam-vähem alati oma uusaasta lubadused ka täide viinud, tuleb siiski meeles pidada, et 2016 pole läbi ja 22 päevaga jõuab veel päris palju ära teha. Siin on mõned asjad, millega loodan enne uut aastat hakkama saada.  

Üks selle aasta esimesi pilte

























  1. Korrastada oma asjad (visata võimalikult palju ära) ja sorteerida failid/pildid arvutis
  2. Käia vähemalt ühel jõulukontsedil (Eriti tahaks Riho Sibulat kuulda, aga eks näis!)
  3. Lugeda üks raamat (Marisega selles supis koos nagu ma näen!)
  4. Kirjutada vähemalt ühe laulu (et rooste ei läheks!)
  5. Näha kinos „Fantastilised elukad ja kust neid leida“
  6. Käia Tallinnas

See on siis selline tagasihoidlik list, kuhu tegelikkuses lisanduvad ka koolitööd ja natuke muud muusikaga seotut, mida veel ära sõnuda ei taha. 2016 on olnud väga ... huvitav aasta, ja mine tea, ehk parim on alles ees!


2 kommentaari:

  1. See pilt tõmbas küll kogu blogi kvaliteedi alla praegu :D :D :D :D
    (Aga mulle meeldivad su lubadused ja H5 raamatu lugemise peale!)

    VastaKustuta