10.12.16

Holiday bucketlist


Igal aastal leian kindlasti kindla nimekirja asju, mida tahaksin enne aastanumbri vahetumist korda saata. Kuigi varem hõlmas see eneses lõputuid jõulupidusid, kinke ning aastavahetust ilusatega, siis see aasta on täpselt samasugune, ainult, et koolipidude skoor on nullis ning pere-sõprade pidude skoor on laes. See aasta siis selline list!
Hulganisti glögisid Evelini ja teiste sõpradega Ma ei tea, mitu liitrit seda sel aastal juba tarbitud on, aga no regrats!!
Vähemalt ühe jõululaada külastus Berliinis, ehk? Sest sinna olen juba paariks päevaks suundumas pühapäeval!! Aga sellest lähemalt lähipäevil!
Vanavanemate, tädide-onude külastus-Surnuaia tuur-Suur Christmas feast Umbes täpselt nii kõlab meie pere jõululaupäeva kirjeldus. Ja kui elu mingeid suuri üllatusi ei too, siis just nii läheb ka!!
Riia külastus Sel aastal on mu praegune ülikool teinud mulle kutse ka nende jõulupeol osaleda ning loodan, et saan ka kõik oma sõbrad läbi emmata. Lootust on ka sinna jõuda. Muidugi kui mul rahakott reisi jooksul täiesti tühjaks ei jookse. :D
Uusaasta ilusate inimestega Klassika! Ja muud siia lisama ei peagi!
12h und järjest Kas siiagi on vaja veel kommentaare?
Panen end ühe korra veel pidulikult riidesse Pildilt on näha TÜVKA Talvepeo mälestused Liisiga ning loodetavasti saan see talv veel kogeda ühe peo, kus end üles lüüa punase huulepulge ning piduliku kleidiga.

Foto: Silver Tõnisson

3 kommentaari: