16.12.16

Mis ma täna tegin

Kuna väsimus on suur ja mõtteid palju pole, siis panen lihtsalt kirja, mis ma täna tegin:


  • Kuskil 00.00 ladusime Kristaga taro kaarte
  • Umbes poole tunni möödudes läks kõht tühjaks ja pakkusin välja, et võiksime minna fastersisse
  • Panin juba teksad jalga kui avastasime netist, et fasters on kinni
  • Otsustasime minna metrosse
  • Emmele meie otsus öösel jalutama minna ei meeldinud, aga toetava emana viis ja tõi meid autoga ära
  • Nosisime wrappe ja panime taro kaarte edasi
  • Krista hakkas kaaverdama ja otsustas varahommikul koju minna
  • Blogisin
  • Veetsin mõned tunnid mitte-päris-ärkvel-mitte-päris-magamas faasis
  • Kell 8 tõi emme mulle kohvi ja hakkasin eksamiks kordama
  • Kell 10.15 hakkas eksam, mille minu poolne panus oli äärmiselt loominguline, aga tuleb välja, et mitte eriti õige
  • Pärast eksamit läksin  ja jõin kohvid Kaaverite residentsis, seltskond oli õnnistatud lausa mõlema kaksikuga
  • Läksin kulme korrigeerima, aga minu tavaline kosmeetik oli ära ja asendaja ei vahatanud vaid kitkus mu kulme ja ma nutsin päris kaua, sest väga valus oli (kui mu tavaline kosmeetik loeb, siis come back i miss you)
  • Läksin koju, tegin endale süüa ja vaatasin Gilmore Girlse.
  • Siis tuldi mu juukseid värvima
  • Emme oli poes mu värvi sassi ajanud ja seetõttu olen nüüd suts erksam kui tavaliselt (aga ei midagi drastilist)
  • Pigistasin ennast oma 9. klassi lõpukleiti
  • Tegin meigi ning juhtus classic case of eyeliner ehk joon läks järjest paksemaks ja paksemaks kuni andsin alla ja lootsin, et jõulupeol liiga ere valgus pole
  • Läksin Sakala korpi majandusteaduskonna jõulupeole, kus thank God ei olnud liiga ere valgus
  • Sõin korraliku prae ja kahetsesin õhtu lõpuni, et olin selga pannud oma kõige kitsama kleidi.
  • Võitsin oma tiimiga ühes mängus karbitäie kalevi komme (ja keegi meeskonnast ei pannud pahaks, et ma kõik kirjud koerad omale võtsin!!!)
  • Tantsisin hästi palju
  • Tulin koju
  • Võtsin meigi maha, riided seljast, heitsin voodisse ja mõtlesin kui hea uni nüüd tuleb
  • Meenus, et pean blogima

6 kommentaari:

  1. Esiteks. Tarokaardiõhtu!! Leidsin selle paberi ka veel üles ja lugesin.. meil jäi ikka hommikusel arutamisel teemasid väheks!!
    Teiseks. Kaaverite*
    Kolmandaks. Õisi kohaselt verb kaaverdama võib kirjutada nii suure kui väikse tähega, tubli!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Taro night vol 2 is bound to happen!!!
      Suured vabandused, preili Kaaver. Kohe parandan!

      Kustuta
  2. :D:D:D See lõpp andis ikka päevale selle õige vungi! Vana hea blogmas!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nüüd hommikul on jaa hea naljakas lugeda, õhtul oli oi-oi kui suur pettumus :'D

      Kustuta
  3. Hahaha, need viimased kaks :D Või noh, tegelikult oli terve postitus täis plot twiste ja äratundmisrõõmu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega enne ei mõistagi kui palju krutskeid päevas juhtub, kui kõik kirja paned! Aga jeee sinu äratundmisrõõm toob ka mulle rõõmu!!

      Kustuta