12.12.16

Külalispostitus: Minu lemmik vanasõna(d)

Kui ma kuulsin, et teema, millest kirjutada, on minu lemmik vanasõna, siis esimese hooga tundus see ülimalt lihtne. Lihtsalt mõtle, et milline mõttetera kõnetab ja pane kirja. Lähemal uurimisel selgus, et see ülesanne polegi nii lihtne. Aga siiski, ma leidsin kaks mõttetera, mis minu jaoks on olulised ja mida ma ikka iga päev üritan meeles hoida.



„The journey of a thousand miles begins with a single step.“ – see mõte on nii ilus ja inspireeriv. Ja ma tahan võtta elu kui tuhandemiilist reisi ning teha tohutult samme.




„L’essentiel est invisible pour les yeux“ - keegi teab, kust see pärit on? Võib-olla originaal ei ole nii tuttav, aga kindlasti olete te kuulnud mõtet „Kõige tähtsam on silmale nähtamatu.“ See lause „Väikesest printsist“ on kullavaramusse sattunud ning seda ka põhjusega. Ma otsin alati midagi, mida mu süda näeb ja mida silmad ei näe. See ei tähenda, et ma ei armastaks ilu või kunsti või midagi, aga ma tunnen, et see peab ka mu südamega kokku käima. Ja eriti tähtis on see inimeste puhul. Mul on vedanud, et inimesed mu ümber on igatepidi ilusad.


Liisa R.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar