13.12.16

Jõulusoovid. Iseendale.

Külalispostituste aeg on nüüd veidikeseks läbi ehk aeg on jälle jalad tagumiku alt välja võtta ja seekord siis koostada nimekiri oma jõulusoovidest.



1. Aeg lähedastega

Tahaksin nii väga tunda natukeseks seda, et mul on aega rääkida oma lähedastega kiirustamata. Ja muidugi näha oma kalleid. Eriti neid, kellega pole ammu jõudnud maha istuda. 

2. Soojus. Ja päike. 

Ulmelised soovid, eks? Natuke nokk-kinni-saba-lahti olukord: kui tahad päikest, pead õue minema, kui tahad sooja pead tuppa jääma. Aga lõppude lõpuks, peaasi, etei külmeta ja D-vitamiin on normis. Aitäh.

3. Magamine

Magamine kui Maslow vajadustepüramiidi alumisse osasse kuuluv vajadus on olnud viimasel ajal tõsises puuduses. Ja annab tunda, kuidas see mu elu muid osasid on hakanud mõjutama. Ehk tuleb end kätte võtta ja magama minna. 

4. Pähklite ja kuivatatud puuviljade aasta varu

Need jubinad on tõsiseks abiks õppimisel ja aitavad üldse igasuguse energiapuuduse ajal. Nii et aastane varu oleks päris vahva. 

5. Puhas näonahk

Jõuluvanale käib see soov ilmselt üle jõu, aga loodan, et ta võtab mu soovi kuulda ja parandab vähemalt natukenegi seda olukorda. 

6. Igasugused villased riidehilbud

Ma ei suuda kujutada ette olukorda, kus mul ei oleks vaja mõnusat paksu kampsunit või sooje villasokke. Ja muidugi ootan hetke, mil ma parima cheesy jõulukampsuni otsa satun. 

7. Aasta märkmik/planeerija

8. Pikad kallistused ja pehmed paid 

9. Sportimist motiveerivad riided

Mida rohkem ma viimasel ajal intensiivsest spordist eemal olnud olen, tahaksin järjest rohkem midagi füüsiliselt pinget pakkuvat ette võtta, näiteks võtta ette üks raske jooksudistants jne, kuid hetkeline külmus ei tõmba kohe üldse. Samas usun, et uued spordiriided kindlasti tõstaksid mu motivatsiooni. 

10. Digiklaver

11. Hästi palju gezellig hetki




2 kommentaari:

  1. No kõik punktid on ideaalsed, aga 4., 5., 10. ja 7. punktid, mida lausa kahetsen, et oma nimekirjas ei maininud.
    Loodan, et su soovid täituvad!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Loodan, et siis ka sinu soovid minu nimekirjast lähevad täide. Ole naiseks! :)

      Kustuta