11.12.16

Esivanemad või lapselapselapselapsed?


Kui täna sellele küsimusele oma tähelepanu pöörasin, siis jõudsin üsnagi kiirelt järeldusele, et minu vastuseks oleks järeltulijad
Miks? 
Põhjus ei ole just keerukas ning on üdini isekas. Ma tahaksin näha, millised lapsed olen suutnud kasvatada ning millised geenid neis avalduvad minust. Lisaks muidu oleks ääretult huvitav näha, milline saab olema nende tulevane elukeskkond. Mu kujutlusvõime viib mind üsna radikaalsesse äärmusesse, mis näitab mu laste elu justkui olevat samast mallist nagu filmis "Her", kus ma pean neid oma 10 koeraga jalutuskäigu tegemiseks oma elektroonika küljest lahti rebima. Olgu, kümme võib olla kerge liialdus. 
Kaasa vist aitab ka mõneti fakt, et siiani on minu ja Katrini esivanemaid õnnistatud kõrgete vanustega ning paljud küsimused on saanud vastused. 

Huumor. Autoriteks härrad Orav ja Hansson.
Kuna pean lapse kasvatamise protsessi üsna keerukaks, siis huvitabki mind, mis meetodeid kasutades mu järeltulijad oma iseloomud omandavad ning juba oma laste puhul oleks seda huvitav näha. Nii palju on neile uut edasi anda! 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar