03.12.16

Read tuleviku-Katrinile

Kallis Katrin

Ma tahaksin, et sa mäletaksid seda hetke: su pea valutab nagu ta ei ole valutanud kuid ning on nohust paks, aga sa oled õnnelik, sest sa käisid eelmisel õhtul ühel vaimustaval ballil ning tantsisid nagu sa ei ole tantsinud juba pea aasta aega*. Sa kuulad muusikat, mida sa ilmselt seal tulevikus eriti ei salli ning vaatad sarja "Gilmore Girls", millega sa praegu küll end tohutult samastad, aga seal tulevikus ilmselt ei mõista, miks sa midagi harivamat või geniaalsema huumoriga ei vaadanud... Sa tegid endale just elu esimese kõrvaaugu, mille sa oled ülemeelikult elevil ning paar nädalat tagasi saabusid sa Hollandi-reisilt, mis pani sind mitmele asjale teise pilguga vaatama ning inspireeris tohutult lihtsalt öeldes parem inimene olema.

Sealt tulevikumaailma pukilt vaadates tunduvad ilmselt 20-aastase mina probleemid täielik pseudo. Eriti selles valdkonnas, kus sa suure tõenäosusega enda karjääri kavatsed ehitama hakata. Ma loodan siiralt, et ehkki need praegused kooliteadmised tunduvad nii üldised ja ebapiisavad reaalse maailmaparandamise jaoks, siis selleks hetkeks, kui sa selle postituse kunagi uuesti lahti teed, oled sa juba mõne inimese elukella mehhanismid positiivsuse poole keerlema pannud. Ja Kats, ükskõik, mis su elus ka tulevikus ei juhtus, ära eemaldu inimestest või kaota headust ja usku neisse, sest nemad on sinu õnne allikaks.

Ma loodan, et sinu huumor seal tulevikus pole muutunud või kui on, siis ainult paremuse poole. Ja muidugi, et sa ka tulevikus leiad absurdseid nalju, mille peale hüsteeriliselt ja pidurdamatult nutma hakata ning põrandale maha kükitada.



Ma olen kindel, et sina, armsake seal tulevikus mäletad, et oled oma 20 aastaga (ja ilmselt ka edaspidi) saatnud korda igasugu lollusi ja loonud põnevaid lugusid, mida juba parajas vanuses olles kusagil mõnusas kohas veini rüübates (või siis kohvi, Evelin) oma kallitega jutustada. Siinkohal oleksid headeks valikuteks näiteks Barcelona või Genova katused, ma usun, et sa mäletad kogu seda suveöö idülli.

Kati, sa ilmselt mäletad vähemalt pisutki oma naiivset, uudishimulikku, ühe-lausega-tuleb-võimalikult-palju-hambumust-näidata, absurdset ja kergelt blondiinilikku ellusuhtumist? Palun luba mulle, et sa hoiad seda vähemalt väikseski koguses alles. See on tervislik.

Ja mis puutub härradesse, siis ma loodan, et mees, kes kõikidele sinu 20-aastase mina standarditele vastab, on ka reaalselt olemas ning seisab kaljuna seal tulevikumaailmas sinu kõrval. Ja kannab super šikki ülikonda, hehe.



Viimaseks, Kats, kui sa oma reisiunistusi pole vähemalt pooleldigi täitnud, siis võiksid end kätte võtta ja lennukile istuda. Ma tean, et ilma maailma nägemata sa oma rahutusest ei vabane. Isegi, kui oled juba 80. Aamen selle peale.

 

*Siinkohal tervitused Kuljusele, aitäh kõigi varahommikuni kestnud tantsulkade eest!


Ela hästi ja jaga armastust!




2 kommentaari:

  1. Nii äge, Kats! Su praegune elu kõlab nii mõnnalt, kui aus olla :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Mariseke!! Elu on tõesti mõnus, nii palju on asju, mille eest tänulik olla. :)

      Kustuta