04.12.16

Für Eliise

Täna oli Eliise 14. sünnipäev ja sellise tähtsa päeva puhul mõtlesin kirja panna just-nimelt 14 asja, miks mul on kohutavalt vedanud, et Liisu just minu väike õde on.



Ta on mu suurim cheerleader
Kui ma väga palju palun, teeb Eliise mulle alati süüa/juua (loomulikult kerge vingumise taustal, aga siiski)
Ta saatis mulle pidevalt Kessust pilte, kui elasin Tallinnas
90% minu sotsiaalmeedia alastest teadmistest pärineb Eliiselt
Hoiab mind kursis sellega, mis popp ja noortepärane!!! (näiteks täna dabisin esimest korda)
Teeb nii palju trenni, et paneb mind mõtlema - äkki peaks ma isegi tossud jalga ja dressid selga panema ning liigutama hakkama (mõttest pole asi õnneks veel kaugemale jõudma)
Teeb minust “ma-ei-teadnud-et-mind-pildistati-pilte” ilma mingisuguse hukka mõistmiseta
Migreeni puhul tasub nina ainult natuke kirtsu tõmmata ning Eliise on oma maagiliste sõrmedega peamassöörina kohal
Ta lubas mulle suurena rikkaks saades osta audi jeepi (ootan juba huviga!!)
Ta teeb peaaegu sama kurje nalju kui mina
Tal on äärmiselt hea muusikamaitse (sest see on vist enam-vähem täpselt sama minu omaga)
Tal on ilusad riided ja ta on minuga sama pikk…
Ma ei tea kedagi, kes peaks pere tähtsamaks kui Eliise
On mulle õpetanud, et ka kõige tulisemad tülid on lahendatavad (sest ma pole kellegagi kunagi rohkem tülitsenud, kui Eliisega)

Palju õnne, Eliise!



1 kommentaar: