09.12.16

Aasta instagramis

Kui ma nüüd täitsa ausalt ütlen, siis olin oma selle aasta instagrami feedis natuke pettunud. Arvestades, et mul pole enam blogi, mida lugedes ja vaadates oma eelmist aastat meenutada, peab järgmine aasta oma instagrami ikka korralikumalt ette võtma. Aga siit need jäädvustatud hetked lähevad (järjekord on neil küll natuke sassis, aga mis seal ikka):


1. Maris tegi minust äärmiselt lahedad talvised pildid.
2. Brunch ilusate inimestega
3. Juubeldasin sõprade ja õhupallidega



4. Käisime perega Lõuna-Eestis ja Põhja-Lätis trippimas
5. Leidsime Piiaga pildistamas käimas sellise mahajäetud majakese
6. Suve loomingulisemad päevad värvipliiatsite, märkmike ja raamatute seltsis


7. Mängisin Pettsoni ja Finduse näidendis ksülofonimängijast kana
8. Tähistasime Liisi sünnipäeva kaksikute maal ja külastasime ka sellist poriloiku
9. Tahtsin, et emme-issi ostaksid mulle unicorni. Ei ostnud :(


10. Tegin oma toas remondi ja täpilise klaveri-seina
11. Alustasin õppimist TÜ's
12. Täpid võtsid võimust


13. Külastasin Marist Bergenis
14. Vallutasin mäetippe Anu ja Marisega
15. Mina ja Krista oma tavalises konditsioonis. Seekord ainult kesköö asemel hommikul.


16. Vaatasime Elina ja Katsiga Krista the barista üle.
17. Hakkasin hobi-meigikunstnikuks (kuigi seda tegin vist juba 2015)
18. Näitasin kõigile, kui raske lapsepõlv mul oli (jk, tegelikult oli väga tore)

Videote eri:




A video posted by Evelin Kivi ☕️️ (@evelinkivi) on
A video posted by Evelin Kivi ☕️️ (@evelinkivi) on

1 kommentaar:

  1. See poriloik on päris kole, kust leidsin sellise?
    Aga päris põnev aasta tundub olevat!! Mu lemmik on barista külastus!

    VastaKustuta