14.12.16

Giving thanks


Mälestus Berliinist. Pilt on tehtud rattaga sõites ja tundus siia postitusse ideaalselt passivat. Cheers!

Kujutagem ette, et me istume laua ümber, hoiame kätest kinni, mis oleks sinu valikus asjadest, mille eest sa tänulik oleks? Kui kunagi lugesin raamatu "Nullpunkt" nimekirja, hõlmas see endas fakte nagu "ma olen tänulik, et ma pole oliiv" ja midagi meenub mulle ka väljaheidetega seoses (see selleks), kuid mõtlesin, et teen oma listi sarnaselt. Mille eest ma tänulik olen, et ma pole. 

ma olen tänulik, et ma pole matemaatika keskkoolis. 

ma olen tänulik, et ma pole kell, mis tiriseb liiga hilja. 

ma olen tänulik, et ma pole migreen. 

ma olen tänulik, äravisatud king. 

ma olen tänulik, et ma pole äraleierdatud laul. 

ma olen tänulik, et ma pole hallitanud toit.

ma olen tänulik, et ma pole väljakasvanud blond karv

ma olen tänulik, et ma pole inimeste kaal. 

ma olen tänulik, et ma pole pätikohv, millele on piim liialt kiirelt peale kallatud.

ma olen tänulik, et ma pole latte kohv, mis läheb inimesele, kes armastab musta kohvi. 

ma olen tänulik, et ma pole kofeiinisõltlase ostmata jäänud kohv, sest poes olnud soodukas on pettus ning inimesel pole piisavalt raha kaasas ning ta elab 20km kaugusel. 


4 kommentaari:

  1. Muidu väga relatable, aga pätikohvile ju peabki kuuma vee võimalikult ruttu peale kallama :/...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sul on täiesti õigus. See viga tuleb küll kiiremas korras parandada.

      Kustuta
  2. Kohe näha, et Krista the barista on kirjutanud :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Katrin the sociologist social worker social politics'rin.

      Kustuta