06.12.16

Kuidas minu 2016 läbi Instagrami paistis?


3. juuni. Käisin oma Tallinna-ajast pärit kamraadil Anettel külas. Ma mäletan väga selgesti, et ilm oli soe, aga terve päev sadas paduvihma. Ja muidugi pidime midagi põnevat/lolli tegema ehk panime Vietnamist toodud mütsid pähe ja tegime selfie (milles ma olen muide täielik koba).



16. juuli. Meenutused naistetantsupeost ja muidugi ka minu esimesest kogemusest neiduderühmaga. Väga vinged mutid!


16. juuli. Ma ei suuda uskuda, et ma panin samal päeval kaks pilti üles, aga ometi tundub, et see on sedapsi. Antud foto on jäädvustatud ühes väga nostalgilises liivakarjääris, kuhu oma ilusate kompanjoonidega sattusime. Muidugi oli teemas ka kohv ja totrad autosõidud, aga see selleks.


27. juuli. Esimene päev Barcelonas ja ühtlasi ka 3 ja 0,5 nädalasel reisil. Ma olin peaaegu täiesti magamata, sest eelmise öö olime oma lolluse tõttu veetnud lennujaamas ning  sel päeval olime juba väga pikalt oma ca 10-kiloseid seljakotte tassinud ning surmväsinud. Aga päike paistis, nii et olin väga rahul! 


7. august. Leidsime end sõbranna Gertrudiga järjekordsest reisi peatuspunktist - Marseille'st. Vägev kalastus- ja kuurort- ja turismilinn koos rõõmsate inimeste ja muidugi suurepärase D-vitamiini laadungiga. 


16. august. Taaskord Gertrudriga ning selleks hetkeks olime jõudnud oma reisi lõppsihtkohta Milanosse. Mäletan senimaani, kuidas meie ülivinge couchsurfing'u host Guido meid läbi linna sõidutas ja kuna Lõuna-Euroopas on väga levinud kokkuhoiu mõttes lahtiste akendega sõita, siis oli aknast välja vaadates näol kogu aeg tunda paitavat tuulepuhangut.


6. september. Sel saatuslikul päeval tegin mina oma esimese #tb postituse ehk laadisin Instagrami pildi Genova sildadel turnimisest, millelt oli ka väga hea vaade ülejäänud linnale. Pildi krediit kuulub tegelikult ühele vahvale Kreeka härrale Spyrosele. 


8. oktoober. Kui meil kursaõe Lauraga Tartust siiber sai, otsustasime hüpata bussile ja sõita kuskile lihtsalt päevaks ära. Kuna taaskord ei õnnistanud ilmataat meid rohkemaga kui konstantse vihmasajuga, siis otsustasime piirduda tuttava linna Viljandiga. Reis kujunes parajaks söögitripiks - esmalt täitsime kõhtu Tartus, siis Viljandi Selveris ning ka ühes pitsakohas, mille sildi ees ma ka pildil seisan. Ja et mitte unustada, siis mainin, et käisime veel ka teist korda Viljandi Selveris. Noh, et kõht ikka tühjaks ei jääks. 


17. november. Taaskordsel Euroopa reisil, seekordseks ohvriks siis Holland. Käisime Nijmegenis koos oma ülikooli sõpruskooli tudengitega oma olematuid uisutamisoskusi (hehe) näitamas ja loomulikult ei saanud ma ilma mõne totra pildita lahkuda. 


21. november. Ikka veel Hollandis. Sellises väikses linnas nagu Ede. Pildiallkirjaks on gezellig, mida on hollandi keelest pea võimatu tõlkida. See pidi tähendama tunnet, mis tekib, kui vaadata sisse kellegi teise aknast, kus tuli põleb väga eredalt, on väga soe olla ning pere veedab koos mõnusalt aega. 


22. november. Ülimalt vihmane ja tuuline Amsterdam. Aga sellegipoolest võimatult ilus. 


xx, 




2 kommentaari:

  1. Nii-nii mõnus post ja idee (mine tea ehk näppan blogmasi jooksul :D). Väärt aasta oli sul see 2016 ma vaatan!

    VastaKustuta
  2. Mulle näib ka, et üks seiklus teise otsas!!

    VastaKustuta