21.12.16

Kristo Kaaver


Krista megamix vol 1

Mina tunnen Kristat juba aastast 1995, kui me veel kumbki sündinud ei olnud. Kuigi mälestusi sellest ajast on mul ainult käputäis ja needki pigem flashback'ide vormis. Näiteks mäletan, kuidas me suutsime ema veerandtunnise äraoleku ajal kogu elamise võiga kokku mäkerdada. Ja muidugi olles parajad juurikad valvasime alati ka üksteise seljatagust.


Krista megamix vol 2

Kristat iseloomustaksin esimese asjana sõnaga zen. Ma pole küll kindel, kui palju vastab see Krissi puhul budistlikele väärtusele, kuid kindlasti on õige Cambridge sõnaraamatu vaste ehk pingetest vaba ja ei muretse asjade pärast, mida ta ei saa muuta.



Krista megamix vol 3

Mäletan, et kunagi väikestena arutasime Kristaga, kes meie eeskujud on. Mina ei osanud midagi peale: "möh", "eee" ja suure tõenäosusega ka Katrin Siska öelda. Krista luges selle peale ette mitu nime, kes teda tõeliselt sümpatiseerivad ja mainis sealhulgas minu suureks üllatuseks ka minu nime. Nüüd, olles vanem ja targem võin kõhklemata öelda, et kuigi oleme Krissiga väga erinevad inimesed on tema minu üheks suurimaks eeskujuks ja inspiratsiooniks, eriti seetõttu, et tegemist on ühe väga vaba hingega.



Krista megamix vol 4


Ma arvan, et Kristast rääkides oleks loll jätta mainimata tema loomingulisi oskusi. Alates muusikalisest andest lõpetades kirjutamise ja tantsimisega. Kõike neid protseduure viib ta läbi väga detailselt ja muidugi suure kirega. See paistab alati välja ka tema näoilmetes.



Kõik, kes Kristat tunnevad, on kindlasti märganud ka tema suurepäraseid kamraadi-omadusi. Ta peab 99% ajast inimesi, eriti oma lähedasi olulisemaks muude kohustuste ees ning on alati nõus koos aega veetma. Ja sealjuures nakatab tema positiivsus ja entusiasm alati ka teisi inimesi. Siinkohal ei saa muidugi unustada huumorit ehk kui Krista ütleb sulle otse välja, milline junn sa oled, siis sa ilmselt oled saabunud tema parimate sõprade ringi.


Krista on mulle elu jooksul paljutki õpetanud või vähemasti meelde tuletanud seda, mida juba teadsin, kuid mis kipub meelest ära minema. Üks viimatisemaid õppetunde, mida Kristake mulle alati kinnitab on see, et mul on alati valik ja üks neist valikutest on ära minna, soovitatavalt muidugi LuxExpressiga, aga see selleks.   




Minult on palju küsitud, et kuidas on olla kaksik ja ausalt öeldes ma ei kujutaks ette oma elu mittekaksikuna ja eriti ilma Krissita. Sest paremat saatusekaaslast on raske ette kujutada.

  







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar