14.12.16

Tänu täis 2016

Mul on nii kahju, et tänane ülihea teema, mida annaks mitme kandi pealt vaadelda ja igatepidi laiendada, läheb mu väsimuse ja pean-midagi-enne-magamajäämist-kirja-saama-stiilis suhtumise nahka. Kindlasti annaks siin mõtiskleda ja arutleda pikalt, tulles lagedale põnevate seostega! Vilets kokkuvõte, millega praegu hakkama sain, on järgnev.

Üha rohkem hakkab mulle kohale jõudma, kuidas mul on elus vedanud. Ma olen noor ja terve, maailm on mu ees valla ning ma olen kasvanud hoole ja armastuse keskel. Mul on võimalus teha end kuuldavaks ja mind ümbritsevad head inimesed. Ma ei karda igapäevaselt oma elu pärast, vesi tuleb kraanist ja toit supermarketist. 

Nende faktorite üle peaks minu arvates iga inimene kohustuslikus korras regulaarselt tänu üles näitama. Ja ma tõesti püüan ka, kui jälle meelde tuleb! Oma 2016. aasta listi ma neid seetõttu eraldi ei lisanud - need on niigi common sense. Nimetatud listi - lühikesse, kuid kaalukasse - kogusin hoopis oma sisemised võidud, mis eristavad 2016. aastat märkimisväärselt eelnevatest. Siit need tulevad!

Ma olen tänulik, et ma...
*Leidsin oma teeraja, suuna, kutsumuse. Lõpuks ometi ei koba ma pimeduses ega ürita teeviida juures nuputada, millises suunas õigupoolest minna tahan. Mul on aimdus olemas - ja see on nii paganama meeldiv tunne!
*Sain lõpuks ometi heaks sõbraks oma kehaga ja toiduga. Punkt, mida kavatsen kunagi kindlasti rohkem avada.
*Ületasin inglise keele barjääri. Mul on alati olnud inglise keele ees väike blokk. Mulle näis, et samal ajal, kui mina tagusin saksa keelt, õppisid kõik teised mu ümber inglise keelt, nii et kuristik meie vahel üha süvenes. Pärast pooleaastast vahetussemestrit pole see enam mureks!

4 kommentaari:

  1. Kahju tõesti, et rohkem aega ei pühendanud sellesse postitusse. Tõesti niru ja lahja postitus, teinekord pinguta rohkem!!! Eriti see pilt, planking on nii 2011 :S:S

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D:D:D Evelin, kui sel aastal peaks minema tiitlite väljastamiseks, siis ma tituleerin su Marise Suunurkade Kergitajaks 2016!

      Kustuta
  2. Ei jõua ära oodata, mil silmast silma ka avad teemasid
    a) kuidas Maris leidis oma teeraja ja kutsumuse
    b) kuidas Maris leidis endale sõbra :D
    Ei tõesti tahaks lugeda juba sinust ja su keha sõprusest!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jeee, nii äge on teada, et huvilisi oleks! Kindlasti kirjutan!
      Aga enne räägime :))

      Kustuta