12.12.16

Christmas wishlist

Ma muutun iga aastaga aina lootusetumaks, kui asi puudutab küsimust, mida jõuludeks või sünnipäevaks sooviksin. Mitte midagi?? Esimese reaktsioonina hüppavad pähe repliigid stiilis "ah, ärge hakake pead vaevama" ning "tunnen suurimat rõõmu heast seltskonnast ja kvaliteetajast". Tõtt-öelda võikski tänane postitus säärase eluterve tõdemusega piirduda. Et muuta postitust siiski veidi materialistlikumaks ja kasuahnemaks, katsun ikka mingi listiga lagedale tulla - sest olgem ausad, mõnest asjast on siiski rohkem rõõmu kui teisest. :)
1. Ökopoodide kraam/lihtsalt hea toit. Ma kaifin täiega kõiksugust mahetoodangut ja öko-värki. Kui mul hakkab igav, käin vahetevahel lihtsalt kõiksuguseid potsikuid nuusutamas. Ma olen täiega see inimene, kes valaks datlipaki või astelpajusnäkkide peale heldimuspisara.
2. Kudumid. Ilusaid (ja veel käsitsi valmistatud...) sokke, kindaid ja kampsuneid nähes muutun alati jõuetuks. Neist pole kunagi küll! Lisaks olen jõudnud järeldusele, et minu täielikust õnnest on puudu üks kootud peapael.
3. Raamatud. (Kas pole mitte originaalne soov?)
4. Piletid. Ükskõik, kas teatrisse, kinno, kontserdile või mõnele festivalile. (Või Taisse.)
5. Midagi lõõgastumisega seotut: massaaž, spaapakett või lihtsalt vihaseks köetud saun. Veel kaks aastat tagasi poleks ma säärase soovi peale tulnudki, ent näed - olen vist piisavalt raugastunud.
6. Lilled/taimed. Mitte just kõige tüüpilisem jõulukingitus, ent mainin selle siiski ära, mõeldes kõigile neile kuttidele, kes seda postitust loevad ja parajasti nuputavad, kas tuua mulle spontaanselt lilli või pigem mitte. JAH, IKKA!! Ma olen täiega lillefänn, vahet ei ole, kas vaasis või potis. Pean küll hoiatama, et tüümian ei pidanud minuga vastu kaht nädalatki, kuid basiilikul on paremini läinud. Nii et võib-olla saaks minust ka potilillede kasvatajana asja.
(7. BOONUS: kutt, kes neid lilli tooks.)
8. Misiganes personaalne kingitus, mis võib tunduda kõrvaltvaatajale väga suvalisena, kuid omab minu jaoks peidetud sõnumit ja üüratut tähendust.
Tänane pilt peaks endast kujutama mu kudumilembust:
Sätingi end nüüd kingiideede lainele - istume homme oma klassikalise seltskonnaga viimast korda ametlikult maha ja ma pole veel välja nuputanud, mis saab olema see geniaalne ja vahva (ühtlasi väike ning kerge, et kohvrisse mahuks) ese, mis jääb teistele mind meenutama.
Hästi mõnusat õhtut soovib

2 kommentaari:

  1. Ma ei tea, kas üldse hakata oma listi tegema, enamik mu soove on sinu omadega ikka väga sarnased. Ja täiega jagan su pisaraid datlite peale!! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahaaaa, see on kurb lugu sellest ühest korrast, mil Kats ise oma blogi kirjutada kavatses :D :D
      Viskan datlivaimustuse peale ühe kõrge viie!

      Kustuta