21.12.16

Üht teist Marisest

Postitust lugedes soovitan kuulata Spotifyst Mellow Morningut!

Mõni truum lugeja ehk mäletab, kui kirjutasime siin blogis oma lemmikutest vanasõnadest. Sattusin toona internetist inspiratsiooni otsides sellise otsa „Ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes oled sa ise“. Selle peale ütleksin kohe hea meelega „Maris Pedaja“. Sest kui ma olen pooltki nii töökas, laiahaardeliselt andekas, sihikindel, loominguline, ilus, vaimukas ja tore, siis võin endaga täitsa rahul olla.



Kui elu on viinud sind ristmikule ja kohe üldse ei suuda otsustada, milline rada ette võtta, siis küsi endalt „Mida Maris Pedaja teeks?“, sest üht ma võin öelda – mugavustsooni kinni sa ei jää ning sind ootab ees mitme elutee jagu seiklusi. Näiteks meie lühikeseks jäänud ühise toa jagamise ajal, vaatasin pealt, kuidas Marisel Saksamaale kolimisega järjest igasugu asju nässu läks. Küll ei jõudnud kirjad õigel ajal kohale ja kui lõpuks jõudsid, siis polnud Marisel veel uues linnas elukohtagi, kuigi minemasõit juba kuklasse hingas. Mõtlesin mitu korda, et mina oleks tema asemel jõudnud järeldusele, et ilmselgelt kõrgemad jõud seda plaani ei soosi ning jäänud TTÜsse, kus olid asjad juba mõnusalt sisse seatud. Aga mitte Maris. Tema läks lõpuni välja ja tohutu respekt selle eest! Ja noh, kui Saksamaad sai aasta aega juba nähtud kah, siis läks Maris üldse Norra – sest miks mitte?

See sihikindlus avaldub ka näiteks blogimises, sest Maris on enda oma pidanud juba Jumal-teab-mitu aastat ja mina kui sari-blogide-looja tean, et see on ikka väga raske. Ja kõige vingem selle blogi juures on veel see, et kui sa praegu neid imeilusaid pilte ja imetabaseid tekste  imetled, siis võid kindel olla, et poole aasta pärast on need veel paremad. Maris esitab endale aina huvitavamaid loomingulisi ja elulisi väljakutseid ning postituste teemad muutuvad aina põnevamaks, mõtted kindlamaks, kirjakeel isepärasemaks, pildid kaunimaks, seiklused põnevamaks – noh peegeldavad üleüldiselt Marist ennast.


Ühes üürikeses postituses on väga raske sellist nähtust nagu Maris piisavalt lahata. Kõik, kellel on au teda tunda teavad isegi, kui palju neil sellise inspireeriva ja vahva tegelasega vedanud on. Kunagi saan kindlasti seltskondades uhkeldada, et ma olen Maris Pedajaga lausa mägedes matkamas käinud. „Jah SELLE SAMA maailmakuulsa Maris Pedajaga, kes meie maailma toitumisprobleemid ära lahendas (või noh, mis iganes sa ette võtad. Maailma muudad sa niikuinii)“. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar