13.12.16

Kiri jõuluvanale


Tere hr. Jõuluvana,
mäletan hästi päeva, mil olin umbes 12. aastane ning soovisin jõuludeks Samsung G4si valget värvi lükk-klapiga telefoni ning loomulikult kirjutasin selleks sulle isegi kirja. Ma küll täpselt ei mäleta, mis juhtus jõuludel, kuid seda telefoni ma endale päris kindlasti ei saanud. See oli lihtsalt niivõrd kallis.
Järgnevatel aastatel võis jõululistist veel leida meike, vlogimiskaameraid (sest noh, YouTube oli elu) ja Sigatüüka kutseid. Ühtegi neist paraku mu uksele ei jõudnud.  
Sel aastal aga sooviksin endale järgnevat:
* uut autot (haha, tegelikult nali)
* kontole numbrit, mis oleks vähemalt 5-kohaline
* kahekorruselist villat Itaaliasse 
* iPhone 7s'i..
Ma loodan, et mõistate, et teen oma sellekordse listiga siiski nalja. Tegelikult, Jõuluvana, kui saad, siis tee nii, et mu ema südames valitseks rahu. Mu sõber Maris tuleks jõuludeks koju ja et ma saaksin ilusaid inimesi kõiki klaase kokku lüües uue aasta puhul õnnitleda. 
Ja, ema-isa, telefonikatte kinkimine ei teeks halba.
Muidugi oleks mõnus ka hea värske toit, päike, Coldplay või Troye Sivani kontserdipiletid ning juuksur Liisiga (sest keegi peab nende blondide kiharate eest hoolt kandma).
Lisaks ma soovin uueks aastaks pikka reisi, palju eneseleidmisi, julgust, naeru, seiklusi, armastust ja leppimist. 
Parimat,

2 kommentaari:

  1. Nii ilus ja armas ja hea! Mul on müüd veits häbi, et nõnda palju asju nõudsin :D

    VastaKustuta
  2. Eks sel postitusel oligi ainult kaks eesmärki :D a) oma ego toita. b) sind halvasti tundma panna :D

    VastaKustuta