16.12.16

Mõtted

Teine jõulupidu sel aastal seljataha jäänud ning hea on tõdeda, et jälle sai palju tantsitud ja igatepidi lõbutsetud.

Nagu ka eelmisel peol, olid ka täna jagamisel kingitused ning ma ei ole kindel, kas asi on vanuses või lihtsalt praeguses mõtteviisis, aga kõige veidram ja millegipärast ka ebamugavam on kingituspakkide kättesaamise hetk. Ja ärge saage minust valesti aru, nooremana nautisin ma väga igasuguste kingituste saamist ning ma olen ka praegu väga tänulik igasugu asjakeste eest, mida mulle vabatahtlikult antakse, kuid nüüdsel pühade ajal tundub kingituste saamine eriti selliste ürituste ajal pigem väevõimuga peale sunnitud tegevus kui reaalne siiras soov kellelegi heameelt teha. 

Ja ma ei ürita siinkohal olla liiga küüniline - tegelikult on see traditsioon tore, et inimesed teevad-saavad kingitusi ja eriti on seda ka isetegemise rõõm, kuid tundub, et vanusega hakkavad vist väärtused muutuma. Ja naudin kingituste asemel pigem üht kuuma glögi oma parimate seltsis.   



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar