14.12.16

Tänulikkuse märkmik

Üks mu parimaid harjumusi on leida vähemalt mõni päev nädalas, mil panen kirja 5 asja, mille eest tollel päeval tänulik olen. Kirjutangi oma tänase päeva sissekande siia ja saate ise hinnata, kui väiksed või suured asjad mulle rõõmu pakuvad.

Pilt minu tänulikkuse märkmikust


1. Eriti mõnus laulutund, jõudsime rinnahäälega seni nägemata kõrgusteni! (14-aastane Evelin käis ikka kõrgemal, aga kes see temaga ikka võistelda jõuab)

2. Kvaliteet selveri trip emmega (mitte väga kvaliteetne, sest emme pidi pärast uuesti käima kuna nagu ikka, jäid põhilised asjad ostmata, aga muidu oli väga tore)

3. Issi helistas ja ütles, et saab võibolla nädalavahetuseks koju ehk pöidlad pihku!!!

4.Vennas tõi mulle puud ahju ette ära (Ilma, et oleksin isegi küsinud!!!)

5. Imemaitsev Kivi naispere ühistööl valminud riisiroog


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar