13.12.16

Kinginimekiri

Otsustasin sellel postitusel jätta välja kõik ilusad ja hingestatud jõulusoovid ning jääda rangelt ainult materiaalsete huvide juurde. Nagu Andrus Vaarik hiljuti telekas ütles: "Võidab see, kellel on surres rohkem asju."



1. HP Sprocket - See pihku mahtuv imevidin prindib su telefoni pildid välja polaroididena ja seda ilma tindita. Kuidas see toimib? Ma ei tea, aga mu telefonis on liiga palju selfiesid pilte, mis väärivad rohkemat, kui camera rollis istumist.

2. Laima piparkoogid - Mu absoluutsed lemmikud, milleta jõulud ei ole jõulud. Viimased kaks aastat pole ma neid Eesti lettidel näinud. Eelmine aasta tõi neid Lätist Krista, aga tänavu hakkab juba tekkima õudne tunne, et äkki jäävadki nendel jõuludel söömata.

3. Mõne toreda artisti vinüülplaat - Mu bucket listis seisab: "Osta 100s vinüülplaat enda suurepärasesse kogumikku". Praeguseks on mu kogumikus täpselt üks Elephants from Neptune'i plaat ja lisa ei teeks üldse mitte paha!

4. Yousiciani tellimus - Tegemist on iga iseseisvalt pilli õppiva unelmate rakendusega. Kõik seletatakse lihtsalt lahti ja harjutamine meenutab pigem arvutimängu mängimist, kui tegelikku õppimist. Kahju on ainult see, et maksmata saad päevas tagasisidega (ehk siis nii, et on lõbus) mängida ainult 20 minutit. Ja jaotades see aeg kitarri, ukulele ja klaveri vahel - ei jõuagi suurt midagi tehtud.

5. 2017 aasta märkmik - Uus aasta on see tore aeg, kui saab endale märkmiku osta ilma igasuguse süütundeta või valehäbita (sest ma ju tegelikult tean, et ma ei vaja enam 57. märkmiku, aga nad on nii ilusad ja toredad ja lahedad, et ei saa ostmata jätta). Aga aastanumbriga märkmik on teine asi - seda sa lausa pead igal aastal välja vahetama!

6. Kõrvaklapid - Oma praegused punased UrbanEarsid sain ma vist 3?!?! aastat tagasi jõuludeks. Kuigi nad on olnud mu truud kaaslased absoluutselt igal pool ja mu suur kiindumus igasse mu tehnikaseadmesse on nende puhul eriti tugev, peab tõdema, et nende aeg on minna pensionile, kus nende räsitud juhet ei lõigata noaga pidevalt lahti, et sealt mõni lahtine ots jälle kokku ühendada.

Sellised on siis minu soovid. Üldiselt saaks ju hakkama ka ilma, aga palju toredam oleks laima piparkooke nosides oma uue märkmiku vahele kleepida polaroide oma ukulele-mängu sessioonidest, kuulates kõrvaklappidega vinüülplaadimängijast Taylor Swifti. (Jah sel puhul oleks vaja ka vinüülplaadimängijat, kuhu saab ühendada kõrvaklapid, aga see juba pisiasi!)

1 kommentaar:

  1. Ohh, hakkaksin ka kõike seda ilusat tahtma nüüd!
    Ja kuidas ma märkmiku unustada sain?? :o

    VastaKustuta